Jetlag - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Marjolein Hout - WaarBenJij.nu Jetlag - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Marjolein Hout - WaarBenJij.nu

Jetlag

Door: Marjolein

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

25 Juli 2014 | Maleisië, Kuala Lumpur

Gisterenavond heerlijk gegeten mede hele groep. Bij de Chinees! Er verschenen allemaal schalen met verschillende soorten eten, allemaal even lekker. Niet te vergelijken met 'onze' Chinees.

Daarna nog even over het marktje geslenterd, maar we waren te moe.

Om21 uur (14 uur in Nl) lagen we in bed. In slaap komen was niet moeilijk,dat likte iedereen. Maar in slaap blijven was iets anders. Volgens mij zijn we allemaal rond 0.00 uur wakker geworden. Ik heb wel een paar uur voorbij zien komen, klaarwakker. Uiteindelijk toch weer in slaap gevallen en wakker geschrokken om 7 uur van de wekker (1 uur in Nl). En dan wil je lijf niet. Alles staat op slaapstand.

Raar iets, zo'n jetlag. We waren toch doodop en toch neemt je bioritme het over: niet slapen overdag.

Vandaag een rondrit door Kuala Lumpur en daarna op eigen houtje de stad bekijken. Benieuwd hoe dat gaat.