Vissen - Reisverslag uit George Town, Maleisië van Marjolein Hout - WaarBenJij.nu Vissen - Reisverslag uit George Town, Maleisië van Marjolein Hout - WaarBenJij.nu

Vissen

Door: Leanne

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

06 Augustus 2014 | Maleisië, George Town

Vandaag ben ik zonder papa, mama en Jeroen weg geweest. Ik was samen met teddy (een vriendin) en een paar andere families mee gegaan.
We gingen eerst met een taxi naar een boot. Met die boot gingen we vissen. Ik heb de eerste vis gevangen na een paar minuten. Daarna vingen anderen ook vissen. In totaal heb ik er 2 gevangen.
We waren klaar met vissen en toen gingen we naar een strand, het zand was wit en het waren felblauw. Er was ook een schommel opneemt strand, die zat vast aan een boom. Daar heb ik op geschommeld. Teddy en ik besloten te gaan vragen hoeveel het kostte om op een jetski te gaan. Dat kostte 80 ringet(zo heet het geld hier) maar we hadden maar 70. Uiteindelijk mochten we het voor 70 doen. We gingen samen op 1 jetski. Eerst ging zij sturen, daarna ik.
Toen we weer op het strand waren hebben we gebbq't en daarna zijn we terug gegaan naar het hotel. Daar heb ik nog even gezwommen en pizza gehaald.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Maleisië, George Town

Maleisië 2014

We maken een rondreis met een aantal gezinnen met Djoser

Recente Reisverslagen:

06 Augustus 2014

Vissen

06 Augustus 2014

2 dagen Penang

04 Augustus 2014

Onderweg naar Penang

04 Augustus 2014

Penang

01 Augustus 2014

Taman Negara
Marjolein

Actief sinds 03 Juli 2014
Verslag gelezen: 638
Totaal aantal bezoekers 2047

Voorgaande reizen:

03 Juli 2014 - 31 December 2014

Maleisië 2014

Landen bezocht: