Dag 1 - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Marjolein Hout - WaarBenJij.nu Dag 1 - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Marjolein Hout - WaarBenJij.nu

Dag 1

Door: Marjolein

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

24 Juli 2014 | Maleisië, Kuala Lumpur

We zijn veilig geland, na een lange reis. Meer dan 12 uur vliegen, best vermoeiend.
In Maleisië was het rond 7uur 's ochtends. We zijn met een bus opgehaald. De stad ligt zo'n 60 km van het vliegveld. Direct een ochtendspits meegemaakt.

Omdat de kamers nog niet klaar waren heeft de plaatselijk gids ons een kleine tour door de buurt gegeven. We zitten in Chinatown.

We zijn allemaal doodop. Voor ons gevoel is het twee uur s nachts, maar het is ochtend hier. Het is heel warm, veel auto's, uitlaatgassen. Chinatown is wel bijzonder, maar eigenlijk wil iedereen naar zin airconditioned hotel.

Daar zijn we nu. We hebben toch maar even geslapen, al lukt het de kinderen nu niet om wakker te worden. En dat moet wel, anders slapen ze vanavond niet.

Van de groep is nog niet veel te zeggen. Mooie mix jongens en meiden, maar ik schat in dat Leanne wel de oudste is. Omdat iedereen nu alleen maar moe is, is er nog weinig interactie.

Zo meteen gaat de gids naar het gemeentelijk zwembad. Wie zin heeft kan mee. Ik denk dat ik afhaak, maar Paul en de kinderen gaan waarschijnlijk wel. Wellicht maken ze dan contact.
Wordt vervolgd.